Szanowni Państwo w związku z katastroficzną obsługą i brakiem komunikacji po przejęciu przez BANK NOWY starego dobrego poczciwego PBSBanku i tragicznej migracji (wyglądającej jak bez przygotowania i wcześniejszych testów) pomiędzy systemami zostaliśmy wręcz sparaliżowani operacyjnie. Informujemy, że Państwa środki za nasze usługi są bezpieczne ale musimy je księgować w tym miesiącu ręcznie. Obrazowo dziennie możemy zrobić ok 200 -250 księgowań w systemie rozliczeń ręcznie a później jeszcze raz sprawdzić czy na 100% jest OK. W okresie od 1 do 11 lipca ilość wpłat to blisko 2 tysiące i rośnie o kilkaset dziennie. Wyciągi mamy dopiero od 2 dni dostępne ale bez podziału na wirtualne rachunki. Stąd taki poślizg w widoczności wpłat na panelu klienta.
Jest nam po prostu przykro, że po tylu wspólnych latach jesteśmy traktowani przez nowego właściciela jak ...... Sami polecaliśmy PBSBank, tworzyliśmy specjalne oferty dla Klientów PBS, jak i nasi Klienci mieli lepsze warunki czy to płatności w kasie na preferencyjnych warunkach czy przy założeniu nowego konta kilka lat temu. Coś okropnego zniszczyć tak długą bardzo dobrą współpracę.
Jednocześnie dziękujemy Personelowi dawnego PBSBanku Cieszymy się, że przez ten czas mieliśmy przyjemność się poznać - ZAWSZE byliście profesjonalni, rzetelni, kompetentni, uśmiechnięci. Za te wiele lat bardzo dobrej współpracy - DZIĘKUJEMY WAM. To Wy tworzyliście ten "normalny" klimat. To właśnie to wyróżniało ten BANK tak jak naszą firmę przed byciem KORPO. Lokalność, otwartość do Klientów, zaufanie, lojalność i LUDZKIE PODEJŚCIE. Znaliśmy się z twarzy, mijaliśmy na ulicy. Pełno chęci pomocy nawet i tym tygodniu próby kontaktu z centralą w Poznaniu która ma w poważaniu własnego klienta z kilkoma tysiącami kont i zostawia go z paraliżem w działaniu własnej firmy. Próbowaliście "stawać na głowie" aby pomóc nam w tym roku z mniejszymi jak i obecnymi strategicznymi problemami i za to dziękujemy. I współczujemy Wam presji i ogromu pracy bo byliśmy świadkami kolejek w Sędziszowie przy zamknięciu oddziału, później olbrzymie kolejki obok nas w Ropczycach, a w ostatnich dniach w Dębicy. Szkoda, że "Góra" z naszego punktu widzenia ma to gdzieś i każdy problem, który zostawał zgłaszany jeszcze w starym systemie zostawał spychany a teraz w nowym to szkoda słów. Do tego pisma wysyłane wprost do Poznania do centrali zostały bez odpowiedzi do dziś. Za taką obsługę nasi Klienci by nas "poćwiartowali".
Dziękujemy raz jeszcze i życzymy Państwu wytrwałości i spokoju.
Nawet konkurencyjne banki w tym "molochy" potrafił "od ręki" zmienić formę prawną firmy. Tu nadal widniejemy pod starymi danymi, bez danych, bez historii, z tysiącem problemów paraliżem i wachlarzem konsekwencji tej patowej sytuacji.
My natomiast informujemy, że rozpoczęliśmy proces zmiany wszystkich kont firmowych do innych banków. Za niedługo będziemy przydzielać nowe numery kont które pojawią się w wiadomościach email /sms od nas oraz na następnych fakturach. Ten proces jest trudny i czasochłonny więc potrwa sporo czasu. Na pewno do końca roku będą funkcjonowały stare i nowe konta jednocześnie aby ta zmiana odbyła się płynnie i etapowo bez jeszcze większego haosu niż wystąpił obecnie.
Przepraszamy naszych Abonentów za dyskomfort, gdzie odbieramy kilkanaście telefonów dziennie " płatność była 1go, 2giego 5tego a do dzis jej nie widzimy w systemie". Wszystko pojawi się w panelu ale z opóźnieniem.