Zanim skontaktujesz się z naszą firmą, sprawdź kilka istotnych rzeczy:
Każdorazową usterkę należy zgłaszać telefonicznie, bądź osobiście w biurze Pn - Pt w godz.: 8:00 - 17:00. Należy opisać problem, podać adres gdzie występuje problem, dane na kogo jest podpisana umowa, oraz telefon kontaktowy.
Przy zgłoszeniu niskich prędkości, prosimy dołączyć wyniki z testera prędkości umieszczonego pod zakładką SpeedTEST/test łącza.
TelNet Ropczyce Sp. z o.o.
(dawniej: TelNet Krzysztof Drozd)
ul. Św. Barbary 3
39-100 Ropczyce
NIP: 8181731383
REGON: 522174204
KRS 0000973651
Nasz Dział Obsługi Klientów
służy Państwu pomocą w godzinach:
8:00 – 17:00 (poniedziałek – piątek)
tel. 177 222 222 kom. 508 153 474
e-mail: telnet@r-ce.pl